Bättre än radio

Ska du komma hem till mig?
Vill du inte komma hem till mig?
Men du vill inte?
Men egentligen så vill du inte?
Var är du?
Varför är du i träningshallen?
Men kan du inte komma hem till mig?
Kan du inte vara med Stefan imorgon?
Det är lika bra jag slänger den när jag kommer hem.
Jag ska slänga bort den.
Så jag slipper se den.
Vad ska jag med en ordbok till? Jag är för dålig. Jag kommer aldrig lära mig engelska och jag kommer aldrig lära mig något. Jag ska hoppa av skolan.
Jag slänger bort den så jag slipper se den.
Du tycker väl det?
Men vi går hem till mig då.
Vi går hem till mig då.
Jag vill att vi går hem till mig.
Men jag vill att vi går hem till mig.
Vill du inte?
Jag vill att vi går hem till mig.
Jag är väl världens sämsta flickvän också.
Världens sämsta tjej.
Du tycker väl det?
Vill du att vi ska göra slut?
Vill du inte att vi ska vara?
Varför vet du inte?

Holy shit! Ibland kan man inte låta bli att höra de halva samtal som förs över telefon. Det blir som något poetiskt över dem. Det borde vara lag på att låta en höra den andra halvan också...

Telefonskrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0